Ruszyła wersja testowa naszej nowej platformy “on-line”. Nasi Klienci mogą (po zarejestrowaniu się w DFE) sprawdzać aktualne stany, ceny, zamienniki, zamawiać towar (rezerwując go) oraz dodatkowo kontrolować stan realizacji zamówienia, stan rozliczeń z firmą DFE oraz wystawiane przez nas dokumenty sprzedaży. Platforma w wersji docelowej służyć może wszystkim naszym Klientom – w wersji aktualnie testowanej dostępna jest tylko dla naszych stałych Klientów.

Dostęp do jej funkcji otrzymujemy po zarejestrowaniu się w firmie DFE – nasi Klienci w tym celu muszę przesłać e-mail na adres rejestracja@dfe-parts.eu z podaniem : nazwy firmy, NIP oraz adresu e-mail który wykorzystywany będzie przez system do : logowania na platformie, ewentualnego wysyłanie informacji systemowych z platformy, ewentualnego wysyłania faktur w formie PDF, ewentualnego wysyłania informacji o nowościach w naszej ofercie. W odpowiedzi na takie zgłoszenie nasi Klienci otrzymają instrukcję obsługi i rejestracji na platformie – wraz z niezbędnymi do niej parametrami (unikalnymi dla każdego Klienta). Po prawidłowym procesie rejestracji otwiera się przed naszymi Klientami nowy “poziom” i “komfort” pracy z naszą ofertą.

System został zaprojektowany z myślą o profesjonalistach – znających specyfikę części Iveco, posiadających dokumentację części i znających zakres oferty DFE. Nie służy on do dobory części – do czego służy dokumentacja techniczna (oczywiście nasi pracownicy nadal są pomocni w przypadku konieczności doboru części) ani do analizy zakresu naszej oferty – do czego służy nasz katalog oferty podstawowej (i tutaj oczywiście nasi pracownicy też służą pomocą). Jest szybkim i wygodnym narzędziem do sprawdzenia dostępności, zamienników i ewentualnego zamówienia konkretnych części – czyli dla “profesjonalistów” jest niezwykle efektywny. Dodatkowo zamawiany pozycje blokowane są automatycznie w naszym systemie magazynowym – co (o ile wszystko będzie działało zgodnie z naszymi założeniami) powoduje, że zamówienia mogą być generowane z domu, serwisu, pracy, samochodu czy gdziekolwiek indziej gdzie dysponujemy dostępem do Internetu. Nasz serwer działa non-stop. Dlatego towar możemy rezerwować o dowolnej porze i z dowolnego miejsca (np poprzez Smartphone w nocy z serwisu gdzie stoi pojazd Iveco do naprawy). Ponieważ  jesteśmy w początkowej i testowej fazie pracy tej platformy – sugerujemy początkowo kontrolować prawidłowość realizacji zamówień poprzez kontakt z naszym działem sprzedaży.

Zwracamy tylko uwagę, że system pracuje wyłącznie on-line co z jednej strony daje podgląd na rzeczywiste stany, z drugiej jednak strony nie informuje o towarze aktualnie przyjmowanym na magazyn, przychodzącym do nas “jutro”,  czy też zamawianym z magazynów centralnych (dostępny w 24 H) co w przypadku kilku sieci dystrybucji z którymi współpracujemy jest dla wybranych pozycji standardem. Dlatego sugerujemy aby w przypadku braku dostępności pozycji na “platformie on-line” kontaktować się w tej sprawie z pracownikami działu sprzedaży DFE.

Wdzięczni będziemy za wszelkie uwagi odnośnie naszego projektu od naszych Klientów. Niektóre funkcję są nadal wdrażane do systemu i mamy nadzieję, że będzie się on szybko rozwijał.