Daily / Ducato 2,3L Short Blok Euro 6

Produkt
w ofercie DFE pojawiła się bardzo ciekawa pozycja – kompletny blok silnika do Iveco Daily oraz Fiat Ducato 2,3L Euro 6. Jest to złożony z podzespołów OEM uzbrojony blok silnika z wałem, tłokami, panewkami – bez miski olejowej i głowicy. W specjalistycznej nomenklaturze części silnikowych taka wersja nazywana jest „Short Blok” – czyli po polsku „krótki słupek
Specyfikacja OEM
wszystkie elementy użyte do złożenia tego produktu były nowe i w standardzie STD – czyli nominale. Dodatkowo wszystkie pochodziły z rynku OEM – czyli producentów i dostawców dostarczających elementy do produkcji oryginalnych silników FTP (gama zarówno Iveco jak i Ducato). Tym samym finalny produkt jest klasy OEM level – czyli produktów jakości oryginalnej
Specyfikacja OEM
wszystkie elementy użyte do złożenia tego produktu były nowe i w standardzie STD – czyli nominale. Dodatkowo wszystkie pochodziły z rynku OEM – czyli producentów i dostawców dostarczających elementy do produkcji oryginalnych silników FTP (gama zarówno Iveco jak i Ducato). Tym samym finalny produkt jest klasy OEM level – czyli produktów jakości oryginalnej
Jakość i bezpieczeństwo
produkty klasy OEM są gwarancją najwyższej jakości elementów. W istocie są to produkty oryginalne z punktu widzenia jakości. Czasami są nawet oznaczane oryginalnymi cechami producentów. Dlatego złożony na nich Short Blok jest objęty 12 miesięczna gwarancją. Otrzymujemy produkt jakości oryginalnej w cenie dużo bardziej atrakcyjnej dla Klienta. Właśnie dlatego produkty gamy OEM level są tak atrakcyjną opcja dla Klientów ceniących bezpieczeństwo i niezawodność
Montaż i wymiana
wymiana „short bloku” wymaga kontroli przed montażem wszystkich współpracujących z tym „nowy sercem” silnika podzespołów. Częstym błędem przy wymianie „Short Bloków” jest brak dokładnej analizy i wyeliminowania przyczyn poprzednich problemów. W efekcie – nawet najwyższej jakości „Short Blok” ulega uszkodzeniu nie z jego winy – a tym samym nie objętego gwarancją. Dlatego należy pamiętać, że montaż nowego „short bloku” to nie wymiana 1 do 1 z uszkodzonym starym – ale forma jednego z elementów kompleksowego remontu całej jednostki napędowej
Montaż i wymiana
wymiana „short bloku” wymaga kontroli przed montażem wszystkich współpracujących z tym „nowy sercem” silnika podzespołów. Częstym błędem przy wymianie „Short Bloków” jest brak dokładnej analizy i wyeliminowania przyczyn poprzednich problemów. W efekcie – nawet najwyższej jakości „Short Blok” ulega uszkodzeniu nie z jego winy – a tym samym nie objętego gwarancją. Dlatego należy pamiętać, że montaż nowego „short bloku” to nie wymiana 1 do 1 z uszkodzonym starym – ale forma jednego z elementów kompleksowego remontu całej jednostki napędowej
Identyfikacja
short bloki w wersji 2,3L Euro 6 można znaleźć w gamie silników Iveco Daily oraz Fiat Ducato (stosowane również w Citroen Jumper/ Peugeot Boxer). Generalnie ta rodzina silników oznaczana jest symbolami F1AGL411. Oferowana pozycja klasy OEM odpowiada numerom producenta : 5801809026 / 5801841038 / 5801976770 / 5802229070. W gamie DFE ta pozycja oznaczona jest numerem produktu ZA620176300