Wprowadziliśmy do oferty nową gamę produktów od nowego dostawcy. Są to tłoki oraz tuleje silnika. Toki produkowane są przez podwykonawcę dla grupy MAHLE. Na nasze zlecenie produkuje on tłoki do których dokładamy pierścienie tłokowe grupy NPR GERMANY (lider współpracujący z Audi, BMW, Mercedes i Fiat). Tym samym otrzymujemy połączenie “dobrych cech” obu produktów. W pierwszej linii wprowadziliśmy tłoki :
SI 8094740 Tłok kompletny F4CE/F$GE NEF – AIFO STD
SI 2995613 (2996844) Tłok kompletny F2BE0681 Cursor 8 STD
SI 2995581 (2996843) Tłok kompletny, nadwymiar +0,4 F1CE0481A Daily 3,0L
SI 2995580 (2996842) Tłok kompletny F1CE0481A Daily 3,0L STD
SI 1908888 Tłok kompletny 8040.45 EURO 2 STD
SI 1908677 Tłok kompletny 8040.45 STD
SI 2996306 (2995769 / 2996845) Tłok kompletny F4AE03681/F4AE03481 TECTOR STD
SI 2996099 (2996317 / 2996854) Tłok kompletny F4AE0481 nadwymiar +0,50
SI 2996316 (2996853 / 2996098) Tłok kompletny F4AE0481 TECTOR STD
SI 8742770710 Tłok kompletny Ducato 2,2 nadwymiar +0,50
oraz tuleje silnika :
SI 4803030 (2995665) Tuleja cylindra 8040/60 STD
SI 99435938 Tuleja cylindra 8140.43 STD
SI 500338224 (504351557) Tuleja cylindra Cursor 10
SI 500337911 (500054922 / 504074959) Tuleja cylindra F3BE0681
SI 860500 Tuleja silnika F4AE0481 (nie dostępna jako OEM !!!!!!)
przy tej okazji przypominamy, że posiadamy na magazynie tuleje nie dostępne jako oryginał do silników Iveco
Daily 2,3L oraz 3,0L (DFKB 1411X 2,3 / DFKB 1412X 3,0).